poniedziałek, 15 października 2012

Igrzyska Śmierci

Może Was  i zanudzę, ale muszę, po prostu muszę dodać post o tym filmie(jest też książka). Pewnie większość orientuje się co to za książka czy film, ale dla innych kilka słów z opakowania płyty:

''Katniss pochodzi z 12. Dystryktu, jednego z najbiedniejszych regionów w państwie  Panem. Kiedy jej młodsza siostra zostaje wylosowana do udział w Głodowych Igrzyskach, corocznym turnieju organizowanym przez bezwzględne władze, Katniss zgłasza się, by zająć jej miejsce.

Tu muszę przerwać. Nie mogę ogarnąć tego w moim małym móżdżku jak bardzo ona musiała kochać swoją siostrę.. Chyba nigdy nie poszłabym na pewną śmierć za moją siostrę. Kocham moją Magdalenę, no pewnie i oddałabym za nasze kłótnie wiele.. ale czy życie..?

''Transmitowane przez ogólnopaństwową telewizję Igrzyska przeżyć może tylko jeden uczestnik. Katniss musi więc zwyciężyć, jeśli kiedykolwiek chce zobaczyć swoich bliskich. Aby osiągnąć cel, musi jednak dokonać rzeczy niemożliwych.''

Oczywiście wygra Igrzyska. Tyle że nie sama! Wygra z zakochanym w niej Peecie.. Trochę miłości, film niby jak film, ale lubię go trochę bardziej niż inne :)

Oglądaliście lub czytaliście?
Jakie wrażenia?





12 komentarzy:

  1. oglądałam ale mam zamiar przeczytac<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przeczytałam wszystkie części - świetne :D
    Ogólnie nie lubię czytać ,ale od tego nie mogłam się oderwać xD

    OdpowiedzUsuń
  3. nie oglądałam ale mam zamiar ;D

    pozdrawiam i zapraszam . dodajemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja własnie sie zbieram do obejrzenia ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog ^^ zapraszam do mnie ;> obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam o tym już na drugim blogu xD Trzeba będzie się za to w końcu zabrać ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. oglądałam tylko kawałek, nie podoba mi się tez mam na płycie :P

    + Zapraszam do mnie !

    http://my-live-my-crazy-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog obserwuję :D
    Co do filmu to jest świetny a z książką jeszcze się nie spotkałam :P Muszę ją w końcu przeczytać bo planowałam to już na początku wakacji ale nie wypaliło a jest o niej tyle dobrych opinii. Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Film mam zamiar obejrzeć . (:



    Obserwuję .
    Zapraszam . :
    http://onedloveeforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam :D Moje nastawienie wyglądało tak: "A nudzi mi się. Oglądnę sobie przez półtorej godzinki takie coś na poprawienie humoru". No i... obejrzałam... Po pierwsze to były przeklęte 3 godziny. Po drugie ten film nie miał nic wspólnego z lekkim i sympatycznym. Mimo, że nie przepuściłam ani minuty nadal nie kapuję niektórych rzeczy. Ponoć książka o wiele lepsza i troszkę inna od filmu. Może kiedyś przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń