niedziela, 14 października 2012

Początek :)

Sposób na jesienną niedzielę? Założenie nowego bloga :) Mało pomysłowe, ale mam pełno nowych pomysłów, które nie sprzedałyby się w poprzednich moich blogach. Mam ogromną nadzieję, że ten blog uda się lepiej niż inne- jeden prowadzony z kuzynką, drugi z koleżanką.
Nie jestem idealną szafiarką. Moje ubrania nie wychodzą szczególnie poza zakres jeansy + bluza, więc trochę będę wciskać pamiętnika :)
Dzisiejszy dzień spędzę chyba przy laptopie projektując bloga.. możecie tylko życzyć mi powodzenia i dodawać się do obserwatorów!


6 komentarzy:

  1. Błaaagaam, nie rób bloga o modzie, tego jest na pęczki xD
    Sposób na nudę taki jak mój - też w takich chwilach zakładam bloga ;)

    Życzę powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcie :D powodzenia !
    wpadniesz? nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, więc powodzenia ;333.
    Ładne zdjęcie ^___^
    naffowo.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia:D i żebys miałą go jak najdłużej!: )

    OdpowiedzUsuń