sobota, 10 listopada 2012

Liebster Award

Do zabawy zaprosiła mnie Ivonne :)

Moje odpowiedzi:

1. Masz jakąś pasję?
Jedyne, co w moim życiu można nazwać pasją jest chyba fotografia, która nie zawsze wychodzi, ale uwielbiam ją.

2. Czy lubisz zwierzęta? Co sądzisz o ludziach znęcających się nad nimi?
Lubię zwierzęta, aczkolwiek boję się niektórych.. xd Jednak nie toleruję znęcania się nad nimi. Jest to coś co przekracza moje rozumowanie..

3. Wierzysz w przeznaczenie?
Nie wierzę :)

4. Jakie miejsca na świecie chcesz odwiedzić?
Paryż, i mam nadzieję że w końcu tam się wybiorę, chociaż nie zależy to ode mnie.

5. Grasz na jakimś instrumencie? Jeśli nie, to na jakim byś chciała?
Chciałabym na gitarze, chociaż nie wyobrażam sobie tej nauki, ponieważ jestem beztalenciem w tej sprawie.

6. Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
Reggae.

7. W jakim kraju chciałbyś mieszkać?
Nie jest mi źle w Polsce. Nigdy się nie zastanawiałam, gdzie indziej chciałabym mieszkać..

8. Jaką porę roku lubisz najbardziej i dlaczego?
Zimę, ponieważ nie ma wtedy alergenów, na które jestem uczulona.

9. Wolisz marzyć/planować czy działać? 
Działać.

10. Jesteś typem szarej myszki, czy lubisz się wyróżniać?
Lubię się wyróżniać, nie cierpię być w cieniu.. Nie lubię tej mojej cechy, ale oprócz tej nie mam za dużo wad ;)

11. Piszesz pamiętnik lub coś w tym rodzaju?
Pisałam trochę pamiętnik, ale zostałam przy blogu :)


Moje pytania:
  1. Miałaś kiedyś taki moment, kiedy czułaś, że wszystkich nienawidzisz?
  2. Lubisz swój wygląd? Jeżeli nie, co chciałabyś w nim zmienić?
  3. Wybrałabyś miłość, przyjaźń czy pieniądze?
  4. Żyjesz w dobrych stosunkach z rodziną?
  5. Twoja ulubiona piosenka?
  6. Masz jakiś przysmak, który przejadł już ci się?
  7. Lubisz swoją klasę?
  8. Oddałabyś życie za bliską ci osobę?
  9. Masz konto na jakiś portalach społecznościowych?
  10. Utrzymujesz kontakt z wirtualnymi znajomymi?
  11. Wolisz być szalona czy poważna?
Do zabawy zapraszam:
neeelson
Sometimes
Monia
Klaudiaa
Naturalna
Zuzanna
Syjka23
Shake.♥

Oraz wszystkich zainteresowanych! :D

7 komentarzy:

  1. Zostałaś jak widze jeszcze raz nominowana do Libster Award !!! Zapraszam do mnie :D nienormalnienormalna16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi ;) A co do trójki... żółwik. Też nie wierzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne odpowiedzi :D Niestety nie mogę już zrobić notki Liebster Avard, iż już taką robiłyśmy (Ja i Martyna) Obserwuję i liczę na to samo:
    http://best-frieend.blogspot.com/ Pozdrawiam, Klaudiaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje;ps.obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny TAG : )
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ponieważ

    zostałaś NOMINOWANA do TAGu "Liebster blog"
    więcej szczegółów na blogu

    black-olivves.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy blog zapraszam domnie obserwuje http://peaceandloff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń