sobota, 24 listopada 2012

Okulary

Ziściły się moje najgorsze sny. Czy aby na pewno najgorsze? Dla mnie tak. Grr.. dziwna jestem. Tyle osób nosi już okulary, ale ja się boję.
Byłam wczoraj u okulisty, bo pielęgniarka szkolna mi kazała.. Mam niewielką wadę, która zaczyna dopiero się w okresie dojrzewania. Może niedługo stanąć, ale może też się pogłębiać. Nie muszę nosić jeszcze okularów, bo -0,5 to niewielka wada. Postanowiłyśmy jednak z mamą, że kupimy okulary.. Jestem krótkowidzem, więc czasami trudno mi nawet przeczytać która jest godzina na zegarze na lekcji.. Więc możliwe, że od nowego tygodnia będę miała już zamówione okulary. Ciągle mam tylko problem, jak ja będę w nich wyglądała? Nie jestem typem, w którym we wszystkim ładnie :)

Mam więc do was pytania, czy nosicie okulary? Jeżeli tak to jakie? Chętnie się tego dowiem :)





[zdjęcia: stylowi.pl]



10 komentarzy:

  1. mi podobaja się zerówki(kujonki) i często je nosze

    OdpowiedzUsuń
  2. nie nosze okularów i się z tego cieszę! :> Mam nadzieję, że ty się do nich przyzwyczaisz :>

    OdpowiedzUsuń
  3. kujonki są super ale ja w nich fatalnie wyglądam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nerdy, zdecydowanie. <3

    PS. U mnie nowa część rozdziału 2. Jeśli chcesz poznać nowych kolegów Jennifer - wpadnij: rozne-historie.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. oo fajne w okularkach też można wyglądać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. uu , okulary są śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie noszę... na szczęście ;D.
    Choć przyznam, że niektórym pasują :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie noszę, ale naprawdę nie masz się czego bać. Wystarczy dobrać oprawki, a których będzie Ci ładnie i wszystko będzie dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń