sobota, 1 grudnia 2012

Szopka ^^

Wstaję dzisiaj i uświadamiam sobie, że jest już grudzień. ;o Przyznaję rację, czas mija na prawdę szybko. Dopiero były wakacje, a za kilka tygodni święta, nowy rok, moje urodziny itd.. A dzisiaj zaczął pruszyć śnieg. Kilka osób już mówiło, że będzie padać, ale nie wierzyłam. Wow, idzie ZIMA! Wiem, głupia jestem, że dopiero teraz dochodzę do tych wniosków^^
Okulary zamówione, będą w środę. Hm, jestem ciekawa reakcji moich znajomych na Kamilę w nerdach :)
Ale wracając do myśli przewodniej posta. Niedawno zrobiłam szopkę bożonarodzeniową na konkurs. Moja ciężka praca poniekąd się opłaciła. Zajęłam I miejsce w powiacie, w kategorii wiekowej ponadpodstawowej. Nagrodą był APARAT cyfrowy. AGFAPHOTO Optima 147, czarny. Alee mordka mi się ucieszyła. Nauczycielka od plastyki obiecała mi 6 na koniec semestru! Haha, ona jest mega surowa, myślałam, że ledwo 5 dostanę :)





8 komentarzy:

  1. sliczna szopka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ci fajnie. Aparat! Szopka cudna.
    http://milionioliwka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajowa szopka... Wesołych.. ;p

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. super szopka,wygrana zdecydowanie zasłużona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Jezu, ty to sama robiłaś? Jaka boska szopka *___* pozazdrościć ;3. No i gratuluje wygranej :3.
    CO do nerdów - nerdy rządzą xP.
    naffowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń