środa, 5 grudnia 2012

Reggae

Omomon ;3 Można powiedzieć, że mam w na tym małego bzika. Oraz taaak! Przyznaję się poznałam się na reggae dopiero za czasów Kamila Bednarka w Mam Talent! Kiedyś ludzie tępili takie osoby. Jestem mniej więcej jak fani Paktofoniki,, którzy dopiero zaczęli ją słuchać po tym filmie. Jednak nie jestem tymi którzy słuchają dla ''szpanu'', albo takich wielbicieli sezonowych. Kocham, kocham reggae. Na początku kojarzyło mi się tylko z tymi, co palą zioło xd Przed chwilą zaczęłam słuchać jedną piosenkę w kółko. O dziwo, nie słyszałam jej przedtem ;o W jej poznaniu pomogła mi Ivonne. Możliwe, że nie świadomo. Przeczytałam twój jeden z wpisów z sierpnia i tam Maleo Reggae Rockers- Alibi. Dzięki! ;]
Wracając do tematu, pewnie większość was słyszała o Bob'ie Marley'u, czy ostatnio ''modnym'' Kamilu Bednarku, ale to tylko część wykonawców tej wyjątkowej, dla mnie muzyki :)

Jakie piosenki słyszeliście reggae? Może będę mogła znowu się zakochać w jakieś piosence *.*
A Wy, jaki rodzaj muzyki najbardziej lubicie?

5 komentarzy:

  1. Jeśli jakaś piosenka z tego gatunku wpadnie mi w ucho to owszem posłucham trochę ale fanką nie jestem. Zdecydowanie wolę rap i jezz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło ;) Piosenkę 'Alibi' wręcz uwielbiam, więc cieszę się, że podoba się również Tobie ;) Ogólnie lubię reggae, bo jest wesołe ;D Ale bliższe memu sercu są bardziej rockowe brzmienia, choć ostatnio częściej słucham łagodnych piosenek, np. utwory Adele, Lana Del Rey itd.
    Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię słuchać Reggae choć nie uważam się za fankę tego typu muzyki :) Ze mną jest tak, że każdy gatunek muzyki może mi się spodobać jeżeli będzie miał w sobie "to coś" ;)
    Ciekawy blog :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie słuchać takiej muzyki ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. mam obsesje na punkcie reggae. ;D

    OdpowiedzUsuń