sobota, 15 grudnia 2012

Jak życie może się popsuć.

surrounded by idiotsIdealny tytuł, przynajmniej dla mojej sytuacji. Nie będę pisała o co chodzi, bo was i tak to nie obchodzi. Tylko trochę się poużalam. Jutro pewnie będzie wszystko wspaniale. Ja o wszystkim zapomnę a wszyscy inni pewnie nie zauważą, że byłam zła. Nie wiem jak to ogarnąć w słowa. Dlaczego muszą mnie otaczać tacy idioci?! Wspaniały przypadek, jak życie z dnia na dzień może się popierdolić. KOchani 'przyjaciele' kiedyś mogą mieć cię w dupie. Jutro znowu będziemy uroczą rodzinką, zapomnimy. Jestem na sb tak często z tego powodu zła.. czasami tracę litry łez za nich, ale potem szybko wybaczam. Dlaczego ja tak bardzo wierzę w ludzi?! Wierzę, że się poprawią.. Poprawiają i to z nawiązką, ale co z tego, jeżeli za kilka tygodni znowu się zaczyna? Kurczęę, ale ja ich kocham!! Może piszę to, bo już mi przechodzi... nie potrafię się szybko gniewać..

9 komentarzy:

  1. ja też nie potrafie się długo gniewać

    OdpowiedzUsuń
  2. Och widzę, że mamy podobny problem. Ja też mam dosyć ludzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesz się, że szybko zapominasz, dzięki temu przynajmniej ich nie stracisz.

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie potrafię się długo gniewać

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥
      Nie wyznaję zasady: coś za coś, jednak szczerze zapraszam do obserwowania :)

      Usuń
  6. Fajny blog :) ZAPRASZAM DO MNIE http://anetaa010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Biedna :( będzie wszystko dobrze! :)
    Zapraszam do mnie, u mnie przepis na nietypowy naszyjnik na obojczyk :)
    Dodajemy? :*

    OdpowiedzUsuń