niedziela, 4 listopada 2012

Po przerwie :)

Dobrze czasami zrobić sobie małą przerwę od bloga.. jak ją spędziłam? NUDNO i zbyt PRACOWICIE na mój rozum. Robiłam pracę na 3 konkursy. Na temat "Jak wyobrażam sobie Jezusa'', ''Ziemia widziana oczami młodego człowieka'' i szopka betlejemska. Nie daję sobie szans na wygrane, ale potrzebuję działań do wzorowego zachowania.. :D Może podzielę się z wami kiedyś efektem końcowym tych prac :)
Dla urozmaicenia notki chciałabym dodać dwie prace z zajęć artystycznych!
A gdyby komuś bardzo, bardzo się nie podobało- pamiętajcie, że jestem dopiero w 1 klasie! :)


Drugi obrazek dodaję z jednego powodu- był baaardzo pracochłonny. Jako tako artystycznie nie zachwyca, ale niteczkami kordonka trudno objechać całego motyla :)

12 komentarzy:

  1. Sliczne! Nie wiem czemu ale rydunek 1 Bardzo mi sie spodobsl. Ma cos w sumie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się obie prace podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przerwy są czasem potrzebne ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładne rysunki ; D . szkoda, że nie umiem tak ;c .
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne pierwsze, czym to rysowałaś?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji to obserwujemy ?:D

      Usuń
    2. Ołówkiem, potem poprawiłam cienkopisem i pisakiem :)

      Usuń
  6. Masz talent:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj ;D Chciałam Cię zaprosić do blogowej zabawy, która jest w moim najnowszym poście. To nie konkurs. ;)

    OdpowiedzUsuń