środa, 14 listopada 2012

Znowu moja ''twórczość'

Postaram się zwięźle. Na końcu posta odpowiem na pytania Liebster Blog :)
W ostatnich dniach trzecioklasiści piszą w naszym gimnazjum próby na test gimnazjalny. Plan powinien być lepszy, ale wpakowali nam dzisiaj trzy fizyki, dwie matematyki i dwa niemieckie. Prawie się załamałam. Dzisiaj muszę się jeszcze pouczyć z historii, ale wciąż mam nadzieję, że tego nauczyciela wezmą do komisji jutro!!
Dodam kilka moich zdjęć. Proszę nie bądźcie surowi, jestem początkującą jeszcze ''amatorką'' :) Miłego wieczoru!






A teraz może przejdźmy do pytań z odpowiedziami :) Przepraszam, że nikogo nie będę nominowała. Po prostu nie mam już kogo. Również nie dodam swoich pytań, bo nie mam pomysłów ;d Więc nie postępuję według zasad Liebster Blog. Aaaach, będzie mnie kiedyś ktos inny za to karać :D

Pytania od Klarnecistki
1. Jaki jest Twój wymarzony miesiąc miodowy ???
Nie myślałam o tym, mam dopiero 13 lat!! 
2. Twoje wakacje marzeń.
Jakieś ciepłe kraje. Jestem okrrropnym zmarzluchem :)
3. Twoja szkoła marzeń
Mogłby dla mnie nie istnieć oceny. Ciągła gonitwa za ocenami jest niemoralna..
4.Ulubiona pora roku.
Lato, bo jak już wspominałam jestem MEGA zmarzluchem! :D
5. Ulubiony napój.
Nie wiem, na dzisiaj potrzebuję ciepłego kakao
6. Wolisz warkocza czy rozpuszczone włosy ??? ( jeżeli żadną z nich podaj inną)  
Koka, albo wysokiego kitka, ale warkocz też jest mile widziany :)
7.Nosisz Okulary ???
Nie, ale na ostatnim bilansie w szkole nie widziałam żadnych literek. Dlatego mam się zgłosić do okulisty, więc możliwe, że będę miała.. ;c
8. Czego najbardziej nie lubisz w swoim ciele ???
Akceptuję swoje ciało 100%-wo, aczkolwiek wiem, że nie należę do piękności.
9.Masz wehikuł czasu. Możesz cofnąc sie w czasie tylko jeden raz do jakiego momentu życia byś się cofneła ???
Pewnie do jakiegoś momentu, kiedy popełniłam straszne głupstwo. Tylko po co mam się cofnąć, skoro nic by mnie to nie nauczyło?
10.Lubisz czytać ksiązki ???
Dla niektórych dziwne- ale TAAAK!! :)
11. Ulubiony film.
Musiałam bym się dłużej zastanowić.. 

Pytania od blackolivves

1. Przedmiot ścisłe czy humanistyczne ?
Ścisłe..
2. Twoje hobby ?
Nie wiem..
3. Opisz swój styl w trzech słowach ?
czysto, świeżo, lekko
4. Ulubiony kolor ?
Biały ;d
5. Ulubiona pora roku ?
Zima
6. Ulubiony miesiąc ?
Luty, moje urodzinki! :)
7. Ulubiony dzień tygodnia ? 
piątek
8. Ulubiony zespół ?
Jamal
9. Ulubiony sklep ? (z odzieżą i kosmetykami)
Dużoo.. :)
10. Twoja złota myśl ? 
Hahaha, może kiedy indziej odpowiem.
11. Za co najbardziej cenisz ludzi ?
Szczerość, bo nienawidzę kłamstwa.




9 komentarzy:

  1. wow ale świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ślizgawka jest super *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne zdjęcia *.*
    gratuluje nominacji ;)
    zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, dziękuje bardzo :) Ja po prostu lubię się rozpisywać i wolę pisać dokładne, rozbudowane odpowiedzi/wypowiedzi. Tak już jakoś mam... ;) Boże, jakie piękne zdjęcia *____* Pierwsze 3 zwłaszcza i ta zjeżdżalnia. Niby taka zwykła rzecz, ale na tym zdjęciu jest wyjątkowa ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. Najbardziej podoba mi się to ze zjeżdżalnią ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcie z kaktusami :3. 3 fizyki? o_o. Ja bym chyba nie dała rady pójść do szkoły... Ja po jednej matmie czy fizyce czuję, że umieram.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak na amatora to śliczne zdjęcia :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę

    black-olivves.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń